Пристані і причали в акваторії Тернопільського озера




ВАЖЛИВО: Самовільне спорудження містків на вільній береговій лінії водойми являється незаконним, до того ж сприяє її засміченню, порушення архітектурних норм, норм пожежної безпеки та становить загрозу для навігації, відпочинку на водоймі, тощо.

Адміністрація сайту просить всіх рибалок та бажаючих збудувати собі місток, не робити цього без відповідних дозвільних документів, які затверджують офіційність зведення даних гідроспоруд. Якщо ж отримання даних дозволів є неможливим, відповідно такі дії відносяться до правопорушень
Також дані об'єкти не вважаються і не можуть вважатися причалами.

..........................................................................



До Тернополя виїжджали водолази з Херсона, які проводи обстеження несучих конструкцій причалу, київські ж фахівці готували відповідні дозвільні документи. На основі висновків ліцензованих організацій представники державного Регістра судноплавства надали свідоцтво, в якому зазначається, що причал "Дальній пляж" придатний до експлуатації.
Додаткова умова – щороку причал має проходити технічні огляди.


За інформацією керівництва комунального підприємства, загальна вартість реконструкції причалу склала близько 250 тис. грн.

Зазначимо, що через аварійний стан його не експлуатували багато років, що створювало незручності для відпочиваючих, які не мали змогу теплоходами зручно добиралися до пляжу.



У 2011 році після ремонту було здано в експлуатацію причал поблизу ресторану "Хутір", який до цього часу діяв близько шести років тому. 
Пізніше він став непридатним для експлуатації - стався обвал частини головної посадочної платформи, також вкрали огорожу, відтоді гідроспоруда занепадала кілька років.
Причал знову підремонтували у 2016 році. 

 

Причал "Дальній пляж" не діяв з 2003 року. Тимчасовий причал поблизу пляжу, що збудували у 2005 році, також вже не придатний для постійної експлуатації і є частково розібраним.

 

 


 

На даний час у акваторії Тернопільського озера діють дві пасажирські зупинки теплоходів
(не враховуючи аварійні причали та базу чалення, зупинка під час рейсів на якій не відбувається):

 

 

• Причал "Центральна пристань" – головна пасажирська зупинка-стоянка теплоходів та інших суден на озері;
Причал "Ресторан Хутір" – будувався в основному для швартування теплохода "Герой Танцоров", зазнав часткового обвалу, наразі вже підремонтований, та повноцінної змоги зупинки немає; 

Пристань "Теплохідна база" – службова ремонта база чалення (обслуговування) та постійного перебування (стоянки) теплоходів в неробочий період, для пасажирів не експлуатується, може практикуватися зупинка під час рейсу при технічній необхідності;


• Причал "Дальній пляж" – зупинка теплоходів здійснюється при наявності пасажирів у сезонний, пляжний період, а також під час замовлень чи іншій необхідності. У навігаційному сезоні 2018р. не діяв.

 



Не експлуатуються
(існували колись, технічно можливі для зупинки місця, занедбані або втрачені причали):



• Причал "Дальній пляж. Тимчасовий" - було споруджено на період відбудови основного причалу, наразі виведено з експлуатації та частково розібрано, проте можлива зупинка там під час замовлень, тощо;
• Причал "Парк Шевченка" - перебудований у зупиночне місце декоративний оглядовий майданчик, для швартування приватної вітрильної яхти та інших маломірних суден. Під час проведення змагань з водомоторних видів спорту та окремих випадках може практикуватися швартування теплоходів;

• Причал "Готель Галичина. Дружба" – оглядова площадка, що свого часу іноді використоувалася для зупинки теплоходів, наразі офіційно являється причалом, в занедбаному стані, в районі причалу мілина;

• Причал "Ресторан Поплавок" – повністю розібрано з припиненням роботи ресторану та Ближнього пляжу;
• Причал "Пронятин" – зруйновано під плином часу та розібрано, експлуатація місця зупинки припинена після будівництва пішохідного мосту "Пронятин-Біла" у 90-х роках, через невідповідну висоту якого прохід теплоходів під мостом неможливий;


Решта наявних причалів та пірсів на водоймі являються приватними або за призначенням зовсім не підходять для зупинки теплоходів.

 


(Вартість прогулянки в один бік
 становить 15 гривень, за повне коло - 25 гривень)

 

 

Увага! Тернопільські теплоходи є прогулянковими, і не працюють як переправочні судна в постійному режимі. Зупинка на інших причалах (окрім центрального) здійснюється виключно по потребі пасажирів/відповідний сезон або період, а самі плавзасоби експлуатуються лише за сприятливих для відпочинку погодніх умов та тільки у сезон навігації.  

 

 

 

 

 

 

♦ В планах також є спорудження причалу в Білій. Неподалік села Пронятин зупинку можна відновити лише зруйнувавши або перебудувавши пішохідний міст.



Обновлен 03 апр 2019. Создан 15 окт 2011



  Комментарии       
Имя или Email


При указании email на него будут отправляться ответы
Как имя будет использована первая часть email до @
Сам email нигде не отображается!
Зарегистрируйтесь, чтобы писать под своим ником

Топ Україна, Рейтинг та каталог українських веб-сайтів Каталог веб ресурсів Тернопільщини Безкоштовний каталог сайтів


bomphoto.io.ua © facebook.com/oleg_bazar